diumenge, 27 de novembre del 2016

PARAULES D'AMISTAT

Per l'Anna del "Camino" i la nostra història de la brúixola i l'estrella polar.

Jo sóc la teva estrella,
Tu!, ets la meva llum,
seguiré caminant amb tu,
no estiguis trista,
no estem tan lluny.
Totes les amistats tenen un inici
i algunes cap final
les que perduren en el temps
són les més especials.
Si m'enyores mira al cel,
i sense brúixola
busca la teva l'estrella polar
perquè jo quan t'enyoro
em miro al teu mirall.

Moni
Per escoltar: Bebe, Respirar

1 comentari:

  1. I és això ganxeta, aquesta és l'essència
    Les amistats, les persones llunyanes...les que no hi són que diuen que "mai tornaran"
    No tornaran perquè mai han marxat, el record els manté al nostre costat, al nostre cor i no marxaran mai i com tu dius buscar una senyal, estrella polar, mirall...

    Petons del Dr.Slump des de la Vila del Pingüí

    ResponElimina