dijous, 28 de febrer del 2013

 
SENTO,
HO SENTO!   

Les gotes de pluja
rellisquen suaument
el cel es tapat
avui no veig el meu estel
no tenir-te al meu costat
pesa mes que mai.

T’imagino sola
i sento, ho sento
i penso i t'enyoro
llàgrimes que es confonen
amb les gotes de pluja
fan eternes les hores.
 
Ni tan sols les paraules
amb les que tant m’agrada jugar
alleugereixen aquest buit
aquesta lluita, aquesta espera
aquest trist sentiment.

I sento, ho sento
ets al meu cor
i al meu pensament
i t’envio mil petons
i segur que algun t'arribarà
T’estimo.

Moni

4 comentaris:

  1. Un sentiment...
    Molt bonic

    No deixus de donar mil petons!!! Segur que arriben

    Petons

    Josep

    ResponElimina
  2. Un sentiment com tu dius bonic .... i molt dur. No poder estar al seu costat quan més ho necessita no és dur és més que dur. Es barrejen sentiments i estats i solament i unicament el que queda es esperar.

    Un peto

    Moni

    ResponElimina
  3. Tanmateix eixa persona és conscient que estàs ahi amb ella, sabeu que es teniu ahi i això és l'únic que importa.

    Ànims i força!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sap que estic amb ella amb cos i ànima, amor incondicional de mare. Aviat podré abraçar-la, ajudar-la a fer front a les seves ombres.

      Gràcies pels ànims.

      Elimina